ריבלין ממשיך לעצבן • קורא להידברות אבל מחרים אמנים

ארי וידר 2 Comment on ריבלין ממשיך לעצבן • קורא להידברות אבל מחרים אמנים
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נשיא המדינה רובי ריבלין הצליח לעורר על עצמו לא מעט פעמים את חמתם של מי שהיה אמור להיות קהל הבית שלו, אנשי הימין. מאז הפך לנשיא, טוענים רבים בימין כי ריבלין הפך להיות רשמי מידי ו"התמרכז".

כך הצליח גם השבוע הנשיא ריבלין לעורר את חמתם של אנשי ימין רבים כאשר אמר בנוגע לסערת עודד קוטלר כי "אומנות היא לא רכושו של מחנה כזה או אחר, של ימין או שמאל, מזרחיים או אשכנזים, אוי לנו אם תיפול קורבן לפוליטיזציה מסוכנת מצד זה או אחר. אומנות היא לא כלי נשק אלא כלי להידברות, לתקשורת – כלי ששובר מחיצות ולא מרים חומות.

אשמח לפתוח את בית הנשיא לכל מטרה בכדי ליישר את ההדורים וליישב את המחלוקת למען התרבות והאומנות בישראל". אמר הנשיא.

אולם בעוד הנשיא אומר שהאומנות אינה צריכה להפוך קורבן לפוליטיזציה, מזכירים גורמים בימין כי דווקא הוא, הנשיא, היה זה שבחר להחרים את האמן עמיר בניון וביטל הופעה שלו בבית הנשיא, אחרי שיר שפרסם והצליח לעורר את חמת השמאל.

"למה אסרת את הופעתו של בניון אצלך בבית הנשיא? איפה ההידברות? זאת הרי אמנות… למה הכנסת פוליטיזציה?" שאל אחד הגולשים את הנשיא.

"פוסט ריבליני טיפוסי. לכאורה אמירה כללית ונאורה, אבל בפועל הוא תוקף את בנט ורגב. הפוסט היה צריך להיות ״אני מגנה את הנוהג לשבח ולתת במה לרוצחים. אין מקום למימון ציבורי של מיזמים כאלו״. אבל מריבלין כבר אין לנו יותר ציפיות. רק אכזבה" כתב גולש אחר.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ריבלין מחפש את אהדת התשקורת ומנסה להיות שמעון פרס